@Scorpio, & @lucgescheiden,
Misschien herformuleer ik best m'n uitspraak 'zodat ze elke maand een nieuwe outfit voor zichzelf zou kunnen kopen' om minder frappant, minder emotioneel, over te komen.
Heb nog geen ervaring met deze 'materie', een reden ten rade te gaan via deze E-way
Het is niet de bedoeling dat ik de moeder 'beschuldig' maar wat één on topic ziet is relatief voor een ander.
Enkel stel ik me vragen bij het feit dat, indien papa momenteel bovenop het maandelijkse kindergeld dat integraal naar mama gaat, een bepaald bedrag aan onderhoudsgeld stort (en diverse kosten mbt kledij, verjaardagen, kinderfeestjes, speeltuinbezoeken deelde of integraal betaalde), dit bepaalde bedrag met een factor x kan toenemen (en voorvermelde diverse kosten verder worden gedeeld of integraal daar de papa worden betaald).
Verder :
Indien je je gratis woning tijdelijk opgeeft om te huren, zodat je voor jezelf meer onkosten kan bewijzen voor de rechtbank, dan ben je gewoon voor jezelf die extra maandelijkse outfit aan het voorizen...
-> Niet riskant dit als argument te nemen ? Hier komen we terug op feedback van 'lucgescheiden' : 'Het feit dat dit met hulp van familie gebeurd is naar de kinderen toe positief."
Is het de bedoeling van een mama haar extra onkosten te bewijzen door dergelijke stappen te zetten (wat zich automatisch vertaalt in extra onkosten ten nadele van de kinderen) ?