co -ouderschap

bluedevil164
Topic Starter

co -ouderschap

#1 , 22 feb 2013 20:12

sedert enkele maand zijn we uit elkaar;
de regeling voor de zoon van 16 jaar was het volgende
in de week zit hij op internaat en i het weekend was hij de ene dag bij de vader , de andere dag bij de moeder;
vanaf eind maart heeft mijn ex beslist voor het weekend,weekend regeling.
daar wij beiden terug bij een partner zijn met ook kids, is die regeling moeilijk voor mij.
de zoon gaat bij mijn ex en de andere kinderen zijn.
de weekends die hij bij mij en mijn partner is , is hij alleen .dus komt er op neer dat wij elke week kids hebben.
in de akte van EOT staat dat de ouders moeten overeenkomen van hoe en wat.
mijn zoon zijn verblijfplaats staat bij mijn ex.
hoe kan ik dit concreet aanpakken?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tattie

#2 , 23 feb 2013 17:53

ik kan begrijpen dat je van week wilt wisselen omdat de kids van de partner er dan ook zouden zijn en ze zo een band kunnen opbouwen onderling.... Maar wisselen omdat je dan nooit een weekend hebt zonder kids??? mja sorry hoor mensen die niet gescheiden zijn hebben zo nooit een weekend.... Erger ik me meer en meer aan... mensen die zeggen dat ze willen dat de kids bij de ander gaan int weekend omdat ze anders nooit een weekend alleeen hebben, of mensen die er een spel van maken omdat de andere ouder niet om hun kids willen komen terwijl hij volgens de EOT wel zou moeten... IK zou blij zijn moest mn vriend zn ex zeggen dat ze haar dochter niet meer wilt zien enz....

of je er iets kan aan doen weet ik niet.... mss het argument gebruiken naar je ex dat me het meest zinvolle lijkt: dat je alle kids in het zelfde weekend wilt omdat ze elkaar dan leren kennen en NIET omdat je anders nooit een vrij weekend hebt....ga met dat laatste nr de rechter en die lacht je vierkant uit denk ik toch zo....

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”