kinderen beschermen

Templaris
Topic Starter

kinderen beschermen

#1 , 27 apr 2013 18:25

enkele dagen geleden kregen wij via de huidige ( ondertussen ex ) vriendin van K haar ex-man te horen dat k haar ex opgepakt was voor zedenfeiten met minderjarigen.
Na mijn oor gelegd te hebben kwam ik te weten dat hij verbleef in de penitentiaire inrichting te Brugge. Gisterenavond werd hij echter door de raadkamer in voorlopige invrijheidstelling geplaatst.
Gezien de aard van de feiten alsook de leeftijd van de kinderen zijn we intussentijd over gegaan tot het aanvechten van de hoederegeling.
Nu is het Co-ouderschap en gezien we de veiligheid van de kinderen willen garanderen zouden we hen dan ook bij ons willen houden.
In heel de zaak zijn wij tevens nooit gecontacteerd geweest door eender welke officiele instantie van parket of politie.
Er zou een omgangsverbod zijn tot omgang met kinderen maar zolang wij niet gehoord worden of meer uitleg krijgen staan we machteloos.
Kunnen jullie ons helpen of doorverwijzen naar iemand of een instantie die iets kan doen
Laatst gewijzigd door Templaris op 08 mei 2013 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 apr 2013 22:57

En wat is uw relatie want met al die ex-en van K.. ( best die naam verwijderen) weet ik het niet meer.
Als u GEEN betrokken partij bent wordt dat niet aan u gemeld noch in de krant te zijn.

In principe zal u als u betrokken partij bent via vb de lokale politie gehoord worden.

Het is ondertussen ook zo dat slachtoffers WEL verwittigd worden.
PS hoederecht bestaat al sedert 2006 niet meer wel omgangsrecht.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”