Geachte,
Mijn vriend heeft al 2 maar loonbeslag gekregen op zijn loon omdat hij zogezegd geen kosten wil betalen. Hoe kan hij betalen als de ex nooit één factuur opstuurt. Hij is al aan het wachten op de facturen van augustus 2012.
Eerst moet ze haar geld niet hebben en wacht ze veel te lang en dan ineens stuurt ze een deurwaarder op hem af omdat ze ineens wel geld moet hebben. Is der echt niets aan te doen om haar te dwingen die facturen af te geven??? Ben da beetje moe dat mijn vriend moet gaan werken en dan niets overhouden omdat madam het smerig speelt en alles achterhoudt.
We hebben het al tegen de jeugdrechter gezegd, tegen onze advocaat maar niets helpt. Mijn vriend kan zijn rekeningen niet betalen en die stapelen zich nu op. Dus nu zit hij in de problemen door haar feitelijk.
Is daar niets aan te doen. Iedereen heeft altijd compassie met de moeder (als de vader haar en het kind verlaten hebben) maar eigenlijk zijn sommige moeders toch ook heimelijke en schijnheilig hoor, zeg niet iedereen maar toch. Kan iemand helpen of weet iemand raad???