Ik heb een paar vragen:
- In vonnis staat dat de alimentatie dient betaald te worden vanaf 20 april 2012: is dat effectief vanaf de 20ste of voor de hele maand?
- In dezelfde vonnis staat dat ook een persoonlijk onderhoudsgeld dient betaald te worden aan de ex, maar gezien dit niet overgenomen is in de definitieve beslissing zei de advocate dat dit niet toegekend is; ex ging echter in beroep eind 2012 en in die arrest staat er duidelijk in dat de partneralimentatie dient betaald te worden vanaf de dag wanneer het huwelijk ontbonden zal zijn (op het moment van arrest was dit nog niet het geval, ik heb de echtscheidingpapieren betekend in februari 2013)
Van DAVO zou ik dus kinderalimentatie moeten betalen voor de hele maand april 2012 én partneralimentatie vanaf dezelfde datum.
Ook zegt mij ex dat ik contactverbod heb omdat dit in de vonnis staat...mijn advocate zei dat dit een standard tekst is die altijd eringezet wordt (iets in de aard dat ik haar niet mag lastigvallen). Als er een effectieve contactverbod of straatverbod zou zijn, zou ik daarvan niet op de hoogte moeten gesteld worden of zou dit niet terug te vinden zijn bij de politie? Ik heb zogezegd contactverbod, maar ze bracht de kinderen vrijwillig naar mij en ik heb in al de periode mijn kinderen regelmatig gezien....