uitspraak van rechter in scheidingsprocedure

jef2010
Topic Starter

uitspraak van rechter in scheidingsprocedure

#1 , 29 mei 2013 23:13

Sinds 2010 leef ik gescheiden met m'n partner ,doch in 2012 werd de scheiding uitgesproken !sinds 2010 staat het eigendom te koop aangeboden ! en volgens de rechter moet m'n ex-vrouw alle medewerking geven omtrent de verkoop van het eigendom .
( sinds de datum dat wij uit elkaar zijn betaald zij geen cent mee voor de hypothecaire lening ) Ikzelf met de minderjarige zoon verblijven in het pand !en tot hiertoe is dit nog niet verkocht ! ook was m'n ex ermee akkoord dat het pand zou verkocht worden en nu krijg ik een mail dat zij daar niet mee akkoord gaat !
wat kan ik doen ??

jef2010

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 mei 2013 09:50

Is dit een echtscheiding bij onderlinge toestemming of op basis van duurzame ontwrichting van het huwelijk. In dat laatste geval wordt, normaal in het echtscheidingsvonnis, een notaris aangesteld voor de vereffening en verdeling, en moet die eventueel het goed openbaar verkopen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”