Ex weet van geen ophouden. Wat kan ik doen?

Veronique1983
Topic Starter

Re: Ex weet van geen ophouden. Wat kan ik doen?

#16 , 01 jul 2013 10:42

Wel het stalken, bedreigen, intimiteren is tot op heden niet echt gestopt maar gisteren is de boel ontploft. Ik was met mijn nieuwe vriend op een lokaal festival, toen mijn ex uit het niets verschijnt en op hem begon te slaan. Security heeft de politie gebeld.

Ik vraag me echt af of dit ooit zal stoppen,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 01 jul 2013 11:01

Ik denk dat het tijd wordt om dringend eens opnieuw een afspraak te maken met de leiding van de lokale politie en op basis van de talloze pv's, meldingen en incidenten hen onomwonden de keuze te geven ofwel nu op te treden ofwel verplicht worden op te treden na inlichten pers...

Veronique1983
Topic Starter

#18 , 01 jul 2013 11:32

ja idd, ik ga dadelijk ook een afspraak maken, ik kan me toch moeilijk de rest van mijn leven thuis opsluiten....

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 01 jul 2013 11:55

Vermoedelijk hebben een aantal van de PV de markering IFG gekregen.
Ga in eerste instantie praten met
Dienst SLAchtofferZOrg ( kan anders heten). Daar werken mensen uit de sociale sector. Die kunnen u meer uitleg geven.
Ook de dossierbeheerder Intra familiaal Geweld kan helpen en
uiteindelijk de verantwoordelijke van het team de teamleider ( een hoofdinspecteur) of de teammanager ( een commissaris).
Deze kunnen ( in nogal wat gevallen) eens rechtsreeks contact opnemen met het parket om een bundeling van alle PV's te vragen.

(Nu in principe zou dat al moeten gebeurd zijn voor PV's in een politiezone ..die kunnen voorgaande feiten aangeven in een PV. OF het parket daar rekening mee houdt is een andere zaak).
U dient u als slachtoffer te registreren op de griffie van het parket. Zo kan u verdere vragen stellen aan pdK en bepaalde opsporingen laten verrichten ...of dat toch vragen...
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 89&t=46358" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Echtscheiding”