Wat heeft dat derde kind met het arrest te maken?
Ik voorzie ook in het levensonderhoud van mijn derde kind. Weliswaar van samen met mijn nieuwe vrouw maar mijn inkomen exclusief beschouwen voor mijn twee andere kinderen klopt toch niet. Als je een brutokost rekent van 1.340,00€/maand voor twee kinderen dan denk ik dat je een Brutto kost van 670,00€/mnd voor een derde kind mag rekenen. Nu ok mijn nieuwe vrouw zal wel de helft van de Brutto kost dragen min het kidergeld. Toch, 290,00€/mnd die niet inrekening wordt gebracht.
Plus in de bijdrage capaciteit neemt men de belastings terugave voor groeninvesteringen plus de woonbonus. Terwijl de belastingsvoordelen voor twee kinderen niet inrekening worden gebracht want de rechtbank is niet bevoegd.Akkoord dat die wetgeving er is maar het belastingsvoordeel is een reeël bedrag dat wel in rekening gebracht kan worden maar niet gedaan wordt.
Tja, dan stel je de vraag waarom doen ze dat? Omdat de vouw nog steeds een beentje voor heeft in een echtscheidingssituatie? Ik heb een eindarrest voor twee kinderen met alles en ééntje met wat minder. Wat niet kan volgens mij.
2012/jr/177.