inpakken en vertrekken

kila
Topic Starter

inpakken en vertrekken

#1 , 30 okt 2013 15:52

Hallo,

Ik ben bijna 5 jaar getrouwd en heb een dochter van 3 uit deze relatie. Uit mijn vorige relatie heb ik ook 2 kinderen.
Mijn 2 kinderen heb ik 1 weekend om de 14 dagen omdat ik te ver woon voor co-ouderschap.
Mijn man is een narcist (weet dit nog niet lang) en ik wil dus zo vlug mogelijk weg van hem.
Hij is ook agressief en durf het niet te zeggen dat ik wil scheiden.
Familie en vrienden raden me aan om gewoon mijn boeltje te pakken en weg te wezen. Maar mag dat wel zonder dat hij het weet?
Hij is onmogelijk om serieus tegen te praten, alles mond uit tot een discussie en een ruzie.
En kan ik onze dochter dan zomaar bij mij houden? Co-ouderschap wil ik niet met hem door zijn gedrag.
Hij ziet er overal de humor van in, hij vind dat hij niks verkeerd doet.
Enkele vb: scheten laten in onze dochter haar gezicht, als ze dorst heeft zeggen dat ze moet pipi drinken en als ze honger heeft kaka moet eten,
Als ze niet wilt opruimen zeggen dat hij alles in haar poep gaat steken, hij heeft zelfs al ne keer een foto getrokken met mijn gsm om me te pesten:
Ze moest haar broek uitdoen, haar bukken en haar billetjes opentrekken zodat je mooi het gaatje zou zien. Ik vind dit allemaal niet kunnen maar hij vind het grappig.
Zo is hij tegen mijn andere kinderen ook. Hij is tegen iedereen verbaal agressief en tegen mij gaat het nog een stukje verder.
Ik krijg er eerst van langs en dan sluit hij me op en neemt mijn gsm en laptop af zodat hij zeker is dat ik het aan niemand kan zeggen.
En zo kan ik nog vele dingen zeggen hoor. In feite leven we al een stukje apart, Hij kijkt in de living naar tv, ik in de keuken, hij slaapt boven, ik beneden.
We zitten samen om te eten en dat is het, seks is er ook niet meer, het is al bijna een jaar geleden......
Ik denk zelfs dat hij erop kikt om anderen ongelukkig te laten voelen. Het is iedere dag wel iets of iemand die de dupe is.
Ik kan ook bewijzen dat hij mij psychisch en fysiek misbruikt.
Ik zou dichter bij mijn familie en andere kinderen gaan wonen zodat ik terug co-ouderschap kan doen met mijn andere kinderen want ik mis ze enorm!!

Dus mijn vragen: kan ik zomaar weggaan zonder dat hij het weet en kan ik mijn dochter meepakken?

Dank u al op voorhand
kila

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 okt 2013 22:39

Start eens met contact te nemen met de dienst SLAchtoffer ZOrg van uw lokale politie.
Wat u beschrijft voldoet mijns inzien aan een IFG profiel.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 89&t=46358" onclick="window.open(this.href);return false;.

Wat u zeker moet doen is zovdeel mogelijk bewijzen verzamelen dus opnamen met gsm van gesprekken en filmpjes.
Het eerste, de gesprekken, is wettelijk toegelaten. Filmpjes zolang in eigen huis van eigen kinderen...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”