echtscheiding

dacia1964
Topic Starter

echtscheiding

#1 , 14 dec 2013 04:24

Hallo,
Graag zou ik wil scheiden van mijn man, maar omwille het feit dat ik niet weet hoe ik er financieel voorsta had ik graag wat informatie!
mn man en ik hebben een zaak, en zou mij eens willen laten informeren zonder zijn medeweten, dit omwille het feit dat ik een zoontje heb en hem er nu nog niet wil bij betrekken!!

gr dacia

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pascalevo

#2 , 16 dec 2013 16:33

hallo
ik zit in een echtscheiding , met 2 eigendommen ter waarde van 375.000€ en met een openstaande schuld van 200.000€ aan krediet( gezamelijk) verder zijn er nog schulden gezamelijk van 25.000€ .
ik heb destijds 150.000€ ingebracht door verkoop van aandelen ,(deze som is volledig gegaan voor aankoop eigendom) verkregen voor het huwelijk . hoe moet het nu verdeelt worden ? ik betaal reeds 5 maanden alleen de schulden af . mijn ex werkt niet en heeft nog nooit gewerkt . heb ik recht op de eigendommen en tevens wil ik verder alleen de schulden aflossen .wij waren gehuwd volgens het wettelijk stelsel

Milo72

#3 , 17 dec 2013 15:53

Pascalevo: ik denk dat het beter is om een eigen, apart topic te openen, ipv het topic van dacia1964 te hijacken.

dacia1964: ik denk dat je wat precieser zal moeten zijn in je vraag: wat zou je willen weten, waarover wil je je laten informeren, hoe zit de zaak ineen ? enzovoort.
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

LeenW

#4 , 17 dec 2013 16:16

Inderdaad vrij onbeleefd om er zomaar tussen te komen. Via "nieuw onderwerp" kunt u zelf een vraag stellen.

Terug naar “Echtscheiding”