Het vonnis viel begin februari 2013 in cassatie, ja ja , in cassatie , mijn ex vrouw trok het zo ver, wou niet opgeven , kreeg nooit genoeg, en is dan in cassatie alles kwijt, geen onderhoudsgelden meer, verkoop van de gemeenschappelijke woning en in het tegendeel, wegens multiples malen beslag op salaris, niet gegrond, is er een deel dat zij mij terug moet vorderen
Mijn scheiding werd zodus in februari uitgesproken en betekend op 29 10 2013 .
wat gebeurt er nu; mijn ex trekt met een vorig vonnis naar de deurwaarder waar zij een achterstand van onderhoudsgelden aanvraagt .
de deurwaarder gaat daarop in , zonder mijn advocaat nog mijzelf mee te delen, houdt deze mijn compleet salaris in (gegrond op zo-gezegde achterstand en hypotheke lening (ons huis is verkocht en lening afbetaald sinds januari 2013

zodus mag ik terug verzet betekenen en ben ik terug weg voor een procedure
Kan iemand mij hier uitleggen of ik hier al een klacht tegen de deurwaarder kan indienen , want deze kent mijn ex nu wel en ik heb de indruk dat hier een vriendenpolitiek aan de gang is
kan ik buiten verzet nog andere stappen zetten, want mijn advocaat zegt mij dat dit weeral maanden kan duren en ik ben die procedures zooooooooooo beu....