leugens en hulpbemiddeling

pipooken
Topic Starter

leugens en hulpbemiddeling

#1 , 12 feb 2014 12:36

Ik ben na 4 jaar "vecht"gescheiden en via vonnis werken we met de kinderen ( 8 en 10 j) in co-ouderschap en kindrekening.

Mijn ex heeft blijbaar moeite met deze uitspraak via vonnis en werkt me volledig tegen ( kinderekening geen overleg)
de laatste maal heb ik bij de aangifte bij de politie een formulier ingevuld "hulp als slachtoffer bij partnergeweld).

Een tijdje geleden heb ik iemand over de vloer gekregen en mijn verhaal gedaan van de vechtscheiding, en haar geweld ( via slachtofferhulp partnergeweld).
Ze ging naar het verhaal gaan luisteren bij ex en terugkomen.

Bij het 2e gesprek was ik plots de boeman en de oorzaak van alle problemen. Ik wou de leugens ontkrachten met bewijzen maar die wou ze niet zien omwille partijdigheid.
Ze vertelde doodleuk da als we zo verder doen ( mijn ex ja ! ) da dat co-ouderschap in gedrang komt en dus ook de kindrekening.
Raar, ik vroeg hulp omwille slachtoffer partnergeweld.
Bij het 2e gesprek waren de kinderen bij mij thuis tv aan het kijken en gesprek was in de keuken.
Toen ze vertrok zij ze goeienavond tegen kinderen en als laatste: ik zou ook graag een gesprek hebben met de kinderen

Bij het 3e gesprek kwam de vraag natuurlijk terug en ik vroeg waarom dit gesprek nodig was.
Het antwoord luidde dat ze vorige keer de kinderen had gezien ( 1 sec) en dat ze zag dat de kinderen met opgekropte gevoelens , vragen zit ( straffe madam he om dat op 1 sec te zien)
Ik antwoordde da ik da eens gevraagd had aande kinderen en dat hun antwoord luidde : waarom ?? is dit echt nodg ??

Ik heb gevoel dat daar toch grondige partijdigheid is.
=> zij heeft zelf als moeder haar kinderen niet meer gezien, en da feit overleef je wel...

- Kan jij maar gesprek met mijn kinderen beginnen ?
- Moet dat niet via speciale weg ?
- Wat hebben kinderen te maken of gevolgen met een ex die tegenwerkt ?
- Hoe gaat dit verder aflopen ?
Graag aub hulp ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding