Adres

Ellie123
Topic Starter

Adres

#1 , 13 apr 2014 06:42

Hallo,

Ben al 6 jaar weg van mijn onder tussen ex-echtgenoot, scheiding officieel uitgesproken in 2010.
Hij en de kinderen staan echter nog altijd gedomicilieerd op het adres waar we vroeger samen woonden.
Alleen het huis staat leeg sedert enkele jaren, alle nutsvoorzieningen zijn afgesloten maar hij wijzigt zijn adres niet.
Problemen zijn als er een formulier van bv het ziekenfonds wordt opgestuurd voor de kinderen ( zoals toelating van
de adviseur en dergelijke) dat het op dat adres terecht komt waar er niemand officieel verblijft.
Dit is bijzonder vervelend want de papieren gaan op die manier verloren en ik moet steeds rond bellen voor duplicaten,
kan ik hier iets aan doen want ik ben het eigenlijk beu.

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke

#2 , 13 apr 2014 07:41

domicilie fraude
Aangeven aan de politie?

PS, aan wie zijn de kinderen toegewezen?

Ellie123
Topic Starter

#3 , 13 apr 2014 22:28

Er is co-ouderschap met bilocatie, de papa heeft hun domicillie
Hij ontvangt de volledige kinderbijslag en de schoolpremie e.d

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 apr 2014 00:56

Worden kinderen gehaald of gebracht...
Heeft vader zijn adreswijziging aan u medegedeeld?
Kwartierinspecteur in kennis stellen die ambtelijk zal schrappen (voorstel tot).
Indien u nieuw adres niet wil doorgeven ( u moet dat niet) heeft ex binnen enkele maanden problemen met ziekenkas enz enz
Indien u adres wel doorgeeft kan kwartierinspecteur hen daar ineens ambtelijk inschrijven.

Ellie123
Topic Starter

#5 , 14 apr 2014 03:11

Kinderen worden afgehaald op vrijdagavond aan school ( ze zijn intern) en op maandag terug gebracht naar school.
Tijdens de vakanties worden de kinderen afgehaald en terug gebracht door mijzelf naar zijn vriendin.
Het domicillie van de papa en de kids staat nog altijd op het adres van vroeger ( een lege woning die hij huurt) en is niet van plan
om dit te verplaatsen.

JPV
Juridisch actief: Ja

#6 , 14 apr 2014 14:35

Aangeven aan betrokken kwartierinspectieur dat uw kinderen en uw ex-partner niet meer wonen op aangegeven adres. Best, voor de administratieve veiligheid van uw kinderen, hun vermoedelijk effectief adres opgeven.

Eventueel op voorhand aan uw ex-partner aangeven dat hij van u nog 1 maand de tijd krijgt om dit zelf te regelen, dat u anders dit zelf zal doorgeven, gelet op de problemen die u hebt ivm de paperassen van de kinderen.

Ellie123
Topic Starter

#7 , 15 apr 2014 01:32

Bedankt voor het antwoord alvast

giserke

#8 , 15 apr 2014 11:49

En daar wacht je best niet mee!

Terug naar “Echtscheiding”