info ivm verblijf van partner

robbyvb
Topic Starter

info ivm verblijf van partner

#1 , 05 jul 2014 12:11

mijn vraag is ik ga scheiden met onderlinge toestemming

papieren zijn bijna in orde voor het opstarten van de procedure nu is mijn vrouw (ex) nooit meer thuis

haar verblijf is hier en daar waar ze zin in heeft en weet ook niet waar maar haar adres staat nog hier

en als ze zin heeft komt ze nog naar huis is er en rechtsgeldige manier om er voor te zorgen

dat ze op zo kortmogelijke tijd haar adres hier moet weghalen zodanig dat ze ook geen recht meer heeft

hier te zijn want op deze manier is het geen leven meer ook omdat ik nooit weet waneer ze komt geeft geen melding

daar van en staat hier ineens ongeacht ik thuis ben of niet

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 05 jul 2014 14:16

Laten vaststellen door de wijkagent dat ze niet meer daar verblijft, zodat die de procedure ambtelijke schrapping kan laten opstarten. Als u haar nieuwe adres kan geven, zal dit nog sneller kunnen verlopen.

robbyvb
Topic Starter

#3 , 05 jul 2014 15:17

ze heeft geen vast nieuw adres ze verblijft hier en daar weet ook niet op welk adres enzo de meeste spullen van haar zijn hier ook nog

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”