betwisting factuur advokaat

Scorpio
Topic Starter

betwisting factuur advokaat

#1 , 15 jul 2014 21:20

Ik heb een eerste consultatie gehad en betaald (150€), en dan enkele dagen nagedacht en zelf de berekeningen gedaan van de indexatie van 13 jaar alimentatiegeld, wat de advokaat wou doen aan haar uurloon... Dan krijg ik een mail van de secretaresse dat ze de provisie nog niet hebben ontvangen en die nodig hebben om de nodige prestaties te doen (een aanmaning sturen naar mijn ex ivm onbetaald alimentatiegeld) ik doe de overschrijving. 18 dagen later krijg ik een mail dat door de drukke periode voor op het kantoor Meester C pas na haar verlof de berekeningen ivm de acterstal zal doen (dit is doodsimpel 4 x alimentatiegeld) Dit is onaanvaardbaar voor me, er is me nooit iets gezegd over verlof en die aanmaning zou swift vertrekken. Im heb dus een andere advokaat dichter bij huis genomen die sneller werkt. Nu rekent het kantoor me 270€ aan voor dossierrecht en briefwisseling enz. Ik wil dit betwisten want dit is echt teveel. Behalve de initiële consultatie hebben ze niets voor me gedaan. WaT zijn mijn rechten? Hoe betwist ik? Ik ben nooit geinformeerd geweest over de onkosten zoals dossierrecht, enkel ivm erelonen. En ze hebben niet gepresteerd wat ik vroeg: een dringende aanmaning aan mijn ex sturen (dus niet 1,5 maand later...) e

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding