kind van 9 alleen laten

hannelore11111
Topic Starter

kind van 9 alleen laten

#1 , 29 sep 2014 19:19

Hallo, Kan iemand mij raad geven? Vandaag was er geen school en was mijn zoon van 9 jaar bij zen papa,gij heeft heel de dag alleen gezeten want hij moest werken???kan dit zomaar?? En dan doet hij mijn zoon nog liegen ook erover tegen mij goeie opvoeding zou ik zeggen,mijn dochter moet ook haar kleren mee doen van hier want hij koopt geen voor haar ... tis de bedoeling dat hij ook kleren koopt hé want tis week week regeling .....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 30 sep 2014 07:42

1) Als de regeling is dat elke ouder in kleding voorziet voor het verblijf tijdens zijn tijd, wat inderdaad bij week/week de regel is, geeft u geen kleding meer mee en maakt u uw ex duidelijk dat dat zijn taak is. Desnoods doet u dat via een aangetekend schrijven

2) Wat uw ex met de kinderen doet in zijn tijd, waar ze verblijven en hoe ze opgevangen worden, is cru gezegd, niet uw zaak. Sommige negenjarigen kunnen perfect een tijd alleen zijn, anderen kunnen dat niet. Dat hangt van kind tot kind af. Waar u misschien vindt dat dit te vroeg is, zal uw ex van mening zijn dat jullie zoon reeds volwassen genoeg is.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”