EX vriendin brengt kind niet terug

jeanpaul
Topic Starter

Re: EX vriendin brengt kind niet terug

#16 , 05 jan 2015 21:18

ouders hebben op de jong kunnen inpraten,en hij is mee gekomen,hij blijft nu paar daagjes bij men ouders.
wat wil nie zeggen,dat ik die pv moet laten vallen??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 jan 2015 21:29

Zolang dat de PV's nog bij politie zijn heeft parket geen weet van de feiten.

Ik hoop dat politie die is langs geweest bij uw ex daar een PV van heeft gemaakt want dat is een belangrijk element in deze zaak.
Wat heeft politie gedaan - wat heeft uw ex allemaal gezegd en gedaan dat zijn de zaken die in het PV moeten staan ..de vaststellingen van de inspecteurs ter plaatse.
Dus vraag zeker dat ze daar PV van opstellen - in feite moeten ze dat zonder meer en vraagt het ook het PV nr.en de naam van die vaststellers indien nog niet gekend zeg dat u zal terugbellen en graag de vaststellers wil spreken.
Strafartikels staan in de linken die ik heb gegeven.

jeanpaul
Topic Starter

#18 , 06 jan 2015 13:16

Dit alles is gedaan.
Ook ben ik vandaag nog naar het gemeentehuis geweest,en heb ik gezegd dat ze noteren,dat ze niet zonder mijn toestemming mijn zoon ergens anders mogen laten domicilieren

en de tijd zal nu wel uitwijzen
heb ook de politie nog aan de telefoon gehad,
en ze gaat evenzeer haar moeten verantwoorden voor wat ze dit gedaan heeft.

Bedankt voor de informatie
een zeer interressant forum heb ik de voorbije jaren ondervonden!!

mvg
jeanpaul

Reclame

Vandebos

#19 , 06 jan 2015 13:25

:D dat is de reden waarom we er zijn.

Terug naar “Echtscheiding”