referentieadres bij echtscheiding

okidoki
Topic Starter

referentieadres bij echtscheiding

#1 , 06 feb 2015 18:22

hallo allemaal ik ben een gescheiden man met 2 kindjes , die ik 2 dagen om de 14 dagen zie.
in de eot staat in dat men ex de kinderen komt brengen en halen op mijn adres waar ik nu ingeschreven sta.
binnenkort ga ik wegens omstandigheden in een woonwagen wonen op recreatiegrond.
ik krijg daar geen vast adres maar ik mag men referentieadres bij kennissen zetten. kan ik eisen dat men ex de kinderen naar men verblijfplaats brengt?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 feb 2015 19:26

U zal zo wie zo uw ex moeten in kennis stellen van het referentieadres EN van uw verblijfsadres ... zal wel als voorwaarde staan in het vonnis / authentieke akte notaris
of de rechter er mee akkoord gaat van deze constructie is weer een andere vraag ...als u voldoende argumenten hebt dat het maar ZEEEEEER tijdelijk is.
Hou er rekening mee dat ook de gemeente waar u verblijft op de recreatiegrond de nodige juridische stappen kan stellen.
Volgens mij voldoet u trouwens niet aan de voorwaarden van referentieadres
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 1991071931" onclick="window.open(this.href);return false;

okidoki
Topic Starter

#3 , 06 feb 2015 19:46

het adres waar ik verblijf is toch het adres waar men ex de kinderen komt brengen en halen of dit nu een referentieadres is of niet lijkt me, of zie ik het verkeerd ?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 feb 2015 22:44

Vanaf dat u in die woonwagen woont hebt u problemen want dan komt uw adres niet meer overeen met uw effectief adres.
Adres vonnis -- is uw huidig adres domicilieadres.
Woonwagen is GEEN adres want dan zal de gemeente u Ambtelijk moeten Afschrijven bij Collegiaal Besluit.
U kan daar verblijven en het is voor de grondwet en voor huiszoeking uw woning maar uw ex noch de rechter familierechtbank dienen of kunnen dat beschouwen als een VAST adres domicilie gezien u daar NIET kan gedomicilieerd worden ( wat de loutere administratieve toestand is).
Een referentieadres kan u dus in principe niet bekomen gezien u niet aan de voorwaarden voldoen...een recreatiezone is geen rondtrekkende woonwagenbewoner.

okidoki
Topic Starter

#5 , 08 feb 2015 15:22

ok,alvast bedankt

Terug naar “Echtscheiding”