wijziging co ouderschap

dieselke
Topic Starter

wijziging co ouderschap

#1 , 08 mar 2015 12:12

beste,

wie heeft hier raad bij...mijn dochtertje is 5jaar en hebben opbouwend toegewerkt naar co ouderschap dat eerst begon met een weekeind om de 14 dagen....nu is het van 2014 co ouderschap geworden..mijn dochter is meer bij ons dan bij haar papa...het is zijn derde huis al want word overal buitengegood wegens niet betalen..heeft ook een heleboel schulden..alsook auto in beslag genomen..;alle meubels staan daar op geschreven...hij had gezegd dat mijn dochter bij mij (haar mama) kon blijven totdat zijn schulden waren opgelost en hij opnieuw een dak boven zijn hoofd had..hij heeft ook nr haar niet omgekeken gedurende 5weken heeft geen 1 dag achter haar gekomen....nu zegt hij ik wil ze terug in co ouderschap....maar ok schulden zijn ng niet opgelost...heeft uiteindelijk wel terug een huis van 950e!!!! das 200 e meer dan zijn vorig app waar hij werd buitengezet....ik kan haar in zijn week naar turnen en zwemmen brengen want hier heeft hij geen geld en tijd voor....hij wilt wel co ouderschap voor zijn hoofd niet te verliezen...maar hoe kan hij nrmaal voor zijn kind zorgen met een heleboel schulden....terwijl ik ook in zijn week voor mijn dochter zorg....zou ik kans hebben om dit te veranderen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 09 mar 2015 09:16

Hebt u elke keer dat hij niet om zijn dochter kwam, hiervan melding gemaakt bij de politie?
Zonee: doe dat in het vervolg!
Het is niet strafbaar, dus een pv zullen ze er niet voor opmaken, maar met enkele meldingen kan u wel naar de rechtbank stappen en een wijziging vragen van de verblijfsregeling. (en eventueel ook (verhoging) alimentatie)
U kan ook een sociaal onderzoek aanvragen.

Voor de rest: Of hij schulden heeft en waar hij woont en hoeveel dat kost, zijn uw zaken strikt genomen niet. Neem zoiets dan ook niet mee in uw argumentatie. Wat wél uw zaak is, is of hij goed voor jullie dochter zorgt en zij daar ook een thuis heeft. Ga op dat punt verder.

dieselke
Topic Starter

#3 , 09 mar 2015 17:06

nee....wijzelf wonen in nederland net over de grens maar heb een vonnis van de belgische rechtbank...en heb idd al een paar keer nr de politie gwst en telkens dat ze niets kunnen doen omdat wij over de grens wonen...en in nederland doen ze dat zowiezo niet..daar is alles voor de advocaat....idd heb mij niet te moeien met zijn situatie hoe hij leeft...maar wel hoe hij financieel 4 kinderen (3van zijn vriendin) kan onderhouden en het feit dat daar continue deurwaarders en politie over de vloer komt...is toch niet gezond voor een kind...en dan ng telkens een ander adres...zis toch geen gezonde situatie?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”