Bedreiging ..

sperwer

#61 , 12 apr 2006 23:39

heb alle reacties gelezen, en voelde mij ergens op ??n of andere site voor kleine kinderen.

Mensen dit is een JURIDISCH FORUM, geen uitlaatklep voor opgekropte woede.

wat is vraagsteller er mee geholpen dat jullie elkaar hier zitten uit te schelden?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
webmaster
Beheerder

#62 , 13 apr 2006 08:06

Interventies als deze probeer ik zoveel mogelijk te vermijden: ik vind namelijk dat van tijd tot tijd "het hart eens luchten" deugd kan doen en dat om die reden een iets "hardere" taal wel eens door de vingers gezien moet worden.
Vrijheid van meningsuiting boven alles, althans, boven veel...

Dat dit soort discussies gedoemd zijn om te escaleren ligt bijna intrensiek in het onderwerp verweven: het gaat om emoties, persoonlijke ervaringen, gekwetste harten,...het leven.

Toch moet u begrijpen dat we niet kunnen toestaan dat een forum dat in hoofdorde bedoeld is om juridische vragen te stellen, uit zou monden in een scheld-barak.
Ik meen dat er voldoende geantwoord is op de (juridisch relevante) vragen van thread-starter en dat er dan ook een slotje op deze thread kan.

Dank voor uw begrip,
JuridischForum.be Team

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”