Ja dat was ik van plan, maar wat als hij toch zijn zin doordrijft?Schrijf naar de organisatie dat u als ouder geen toelating geeft.
Hij mag zijn zin doordrijven, de organisatie moet de inschrijving toch weigeren, of u stapt naar de rechtbank.Ja dat was ik van plan, maar wat als hij toch zijn zin doordrijft?Schrijf naar de organisatie dat u als ouder geen toelating geeft.
Al op KBO gezocht?Dank je Leen! ik hoop dat een mail eveneens aanvaard wordt dan want emailadressen vind ik genoeg terug, een postadres is wat vager.
toch niet zomaar?Hij mag zijn zin doordrijven, de organisatie moet de inschrijving toch weigeren, of u stapt naar de rechtbank.
Het gaat inderdaad om die ene nogal groots aangekondigde wedstrijd. Er is gemeenschappelijk ouderlijk gezag dus ergens lijkt het me logisch dat voor zo n zaken (das toch geen klein iets, media, etc) er akkoord nodig is van beide ouders? Of zie ik dat verkeerd?toch niet zomaar?Hij mag zijn zin doordrijven, de organisatie moet de inschrijving toch weigeren, of u stapt naar de rechtbank.
Ook al ben ik zelf tegen dergelijke wedstrijden, toch lijkt me de ene ouder zich niet te kunnen verzetten tegen deelname van het kind in de week van de papa aan zo'n wedstrijd? Als het natuurlijk over meerdere weekends gaat, is het al iets anders... of als er portretrechten gevraagd worden etc.
In het geval van de recentste wedstrijd die nogal groot aangekondigd werd, zal je dus wel argumenten kunnen vinden, maar zomaar? Op basis van welk argument zou dat kunnen? Dat zo'n wedstrijd nogal zielig is, lijkt me niet direct een juridisch argument. En het is nog altijd niet aangetoond dat zoiets per definitie slecht is, lijkt me.
Hmm, het lijkt mij evident dat een organisatie de inschrijving van een minderjarige moet weigeren op verzoek van een ouder bij een controversieel evenement. Je zit inderdaad met portretrechten, maar ik heb toch ook mijn twijfels over welke invloed dit heeft over de opvoeding van het kind op vlak van normen en waarden, gezondheid e.d.toch niet zomaar?Hij mag zijn zin doordrijven, de organisatie moet de inschrijving toch weigeren, of u stapt naar de rechtbank.
Ook al ben ik zelf tegen dergelijke wedstrijden, toch lijkt me de ene ouder zich niet te kunnen verzetten tegen deelname van het kind in de week van de papa aan zo'n wedstrijd? Als het natuurlijk over meerdere weekends gaat, is het al iets anders... of als er portretrechten gevraagd worden etc.
In het geval van de recentste wedstrijd die nogal groot aangekondigd werd, zal je dus wel argumenten kunnen vinden, maar zomaar? Op basis van welk argument zou dat kunnen? Dat zo'n wedstrijd nogal zielig is, lijkt me niet direct een juridisch argument. En het is nog altijd niet aangetoond dat zoiets per definitie slecht is, lijkt me.