Uitzonderlijke kosten of niet?

duma

Re: Uitzonderlijke kosten of niet?

#16 , 19 okt 2012 16:03

Mijns inziens niet, maar het is onmogelijk te zeggen of een rechter dit ook zo zal zien.

Maar gezien de situatie (en de hoge alimentatie) zou ik hetvolgende durven doen:

Ik zou het bedrag betwisten met een AS en vermelden dat u de helft van de lenzen heeft betaald desondanks het feit dat ze nooit met u heeft overlegd voor zij deze kost aanging, dat overleg de basis is van co-ouderschap en dus dient te gebeuren voor dergelijke zaken worden aangeschaft, dat u beseft dat lenzenvloeistof uiteraard ook belangrijk is nu de lenzen er dan toch zijn, maar dat er een bus klaar staat in uw badkamer voor de dagen waarop uw zoon bij u verblijft.

==> Als zij nog in jullie huis woont, is zij u een bewonersvergoeding verschuldigd. Vergeet niet dat te laten opnemen door uw advocaat!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Loekie

#17 , 27 jul 2016 11:10

Kan iemand mij zeggen of het afsluiten van een hospitalisatieverzekering zelf als bijzondere kost kan gezien worden of is dit reeds verrekend in de alimentatie?

eylis

#18 , 27 jul 2016 12:32

loekie, geen topic kapen van een andere poster. dat is heel verwarrend om te antwoorden. als je een nieuwe vraag wil stellen, open dan een nieuwe topic met je eigen vraag.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”