Geen officieel adres meer binnenkort door ex?

Wendy vhb
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Geen officieel adres meer binnenkort door ex?

#1 , 04 dec 2016 02:04

Blijkbaar heeft mijn ex al langer plannen om me buiten te zetten. Hij heeft me op de gemeente aangegeven dat ik er niet meer verblijf in September!! Zou achter 2 weken al 3 maanden geleden zijn dat hij dat heeft gedaan. Ik zou dan binnen 2 weken niks meer te zeggen hebben over al mijn spullen en dergelijke. Dit krijg ik vandaag van hem te horen. Kan hij mij zomaar uitschrijven op mijn adres. Ik ben met politie er terug binnen (nadat hij de sloten veranderd had) en woon er voorlopig met de kids terug bij tot er een vonnis is met een gepaste regeling waar ieder zich in kan vinden. Alleen zijn we nog niet zover. Zelfs nog geen bemiddeling geweest. Hij wil niet met me praten. Wat moet ik nu verder doen. Heb ik binnen 2 weken geen adres meer? Ben ik dan een dakloze zonder adres? Want dan zou ik geen officieel adres meer hebben... Raar allemaal...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 04 dec 2016 09:18

uiteraard kan je ex dat niet. Je bent daar gedomicilieerd en je woont op jouw adres. Om je rechten te garanderen verblijf je ook steeds op je op je domicilie. Dwz, Ga dus best niet lang uit logeren op een ander adres.
Neem contact op met de gemeente en laat weten dat je niet verhuisd bent en op je domicilie verblijft. In afwachting van een vonnis mbt de scheiding en de verblijfsregeling blijf je wonen in de gezinswoning. Je zou bij de politie wel klacht kunnen neerleggen mbt de valse verklaring van je ex dat je niet op jullie gezinsdomicilie zou wonen. In elk geval zou het me verwonderen dat je - enkel op aangeven van je ex - door de gemeente al effectief uitgeschreven bent op je domicilie. Want dat wordt ook eerst onderzocht.

LeenW

#3 , 04 dec 2016 09:50

U kunt best binnen uw reeds bestaand topic het probleem verder voorleggen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”