Beste ,
ik ben 20 maanden gehuwd , we kenden elkaar nog maar 3 maanden en we huwden al, en ze was zwanger van ons eerste kindje , ik heb ook een gerechtelijk verleden (zedenfeiten) maar had dit natuurlijk niet van dag 1 gezegd, ik vroeg haar zelfs is het niet te vroeg om te huwen , antwoorde ze verleden is verleden, net voor de geboorte van ons kind heb ik alle zaken op een rijtje geplaatst en uitgelegd en ze wou me niet meer , maar uiteindelijk gingen we toch verder ondanks ze het haate wat er was gebeurd wou ze nog een tweede kindje en is ze ondertussen 6 maand zwanger, in februari laatst was ze terug in een vlaag en kregen we laaiende ruzie en zelfs vielen er klappen , en vertrok ze naar een crisiswoning van het ocmw, 8dagen na haar vertrek kreeg ik een vriendin op bezoek en is er iets gebeurd waar ik enorme schuldgevoelens bij heb ik ben met haar in bed beland, ook al heb ik niet beeindigd wat je zou denken omdat ik teveel aan mijn vrouw moest denken, de volgende dag ben ik naar de crissiswoning geweest en gezegd tegen mijn vrouw ik wil dat je ons nog een kans geeft. na bijna 1,5maand ging de deur open en gaf ze me een kans maar ik verzweeg mijn fout.We besloten samen een nieuw huis te huren en een goede stap in de goede richting en dat zag er ook naar uit tot ik helse pijn kreeg bij het plassen , ja je kan het al raden ik had een geslachtsziekte opgelopen, en mijn vrouw had die natuurlijk ook door mij, en nog eens zwanger zijn ai ai, door die geslachtziekte is het natuurlijk uitgekomen , want eerlijkheidshalve ik ging dit nooit verteld hebben omdat ik me enorm schuldig voelde, en wat enorm blij dat we een nieuwe start namen , we zijn hier pas een maand in het nieuwe huis en ze is vertrokken naar een vriend van haar , ze verblijft daar , nu ik had vorige week mijn adress hier gezet , en haar adress staat nog altijd in die crissiswoning, nu komt ze af dat ze wil scheiden en dat ik hier moet vertrekken zodat zei hier kan komen wonen, huurcontract hebben we wel beiden ondertekent , maar kan dit ???
mijn vraag= heb ik overspel gepleegt?
kan ze mij hier buiten zetten ?
en wat als er een scheidingsprocedure komt wat kan ik doen gezien de situatie ik was ook impulsief
merci