Co-ouderschap

Inniminni
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Co-ouderschap

#1 , 05 sep 2017 22:10

Goedendag ik heb een vraagje
Ik heb heb een zoontje van 5jaar die van mijn ex komt, een nu een dochtertje van mijn vaste relatie wij wonnen samen alles er op en er aan wij zij aleen nog ingeschreven alls wettelijk samen Woond bij mijn moeder omdat dat mij makelijker uitkwam voor kindergeld, nu is mijn vraag de vader mijn ex dus van mijn 5jarig zoontje kijk niet om naar hem betaald geen alimentaise niks een dik 1jaar en half kwam hij hem wel halen, hadden we een mondeling over eenkomst, ik hoefde geen geld van omdat ik het belangrijker vond dat hij er was voor mijn zoon nu is hij 22jaar, en werkt in het zwart dus officieel heeft hij geen geld, ik zelf werk halftijds , aangezien dat hij mijn zoon komt halen Waneer hij wild daarmee bedoe
Ik dat hij 2 maanden
Verdwijnt en dan is 1 zondag hem komt halen en derna nog is paar maanden verdwijnt, nu is hèt ongeveer bijna 3 maanden dat hij ni komt en ik was het beu dus ik heb besloten om
Hem nimeer te sturen naar zijn vader omdat hij het ni seruize neemt de
Zorg van mijn zoon, maar nu hij beseft dat ik hem ninmeer wil sturen stuurd hij mij expres elke dag dat hij hem
Wild zien omdat hij weet dat ik hem
Nimeer ga sturen ik heb tege hem
Gezegd dat hij een advocaat moet zoeken en Stapen moet zeten, want ik ga hem
Nimmer sturen zolang hij niet naar de rechtbank wild gaan nu was mijn vraag of ik dat wel mag doen

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding