dochter start 5de maal een eerste jaar

Xenophon
Juridisch actief: Ja

Re: dochter start 5de maal een eerste jaar

#46 , 13 jul 2017 15:51

Als reactie op post Xenophon over reactie advocate. Zonder te negatief willen zijn maar er ik had er niet veel aan ...
Art 211... Dochter wenst niet meer bij mij te verblijven en zowel advocate van tegenpartij als de mijne beaamde dat ik daar niks kan aan doen.
Dit stond er bij de synthesebesluiten van de tegenpartij
Wat betreft ....
.. is volledig ten laste van mijn cliënte gelet op haar volcontinu verblijf bij mijn cliënte.
Teruggaan naar een 50/50 verblijfsregeling is hier niet aan de orde en kan ten andere ook niet worden afgedwongen.
Uw cliënt zal de keuze van Elise moeten respecteren.
Er werd niet op gereageerd doo mijn advocate
Uw dochter is toch meerderjarig? Ze kan inderdaad niet gedwongen worden bij u in te trekken en u dient die keuze te respecteren maar de rechter had die weigering wel kunnen meenemen in de appreciatie, lijkt me. Iedereen is vrij te kiezen maar waar staat dat de financiële gevolgen van het onbeperkt uitoefenen van die keuze door u moeten gedragen worden? Wat gaat de advocate zeggen indien uw dochter haar vrijheid blijft uitoefenen en ervoor kiest geen enkele job aan te nemen en daarna ad infinitum bij u blijft aankloppen?
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tomhaerens
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#47 , 13 jul 2017 15:55

Dank voor de reactie. Dit is nieuw voor mij. (vrijheid dochter - blijven aankloppen bij vader)

tomhaerens
Topic Starter

#48 , 27 sep 2017 20:37

Zoal gevreesd. Nu reeds enkele maanden later en de tegenpartij laat weten dat dochter geen werk vindt... Dus bijgevolg dient volgens de advocate van tegenpartij de onderhoudsbijdrage voor de maanden juli, augustus en september doodleuk verder betaald te worden. Ik contacteerde zopas eigen advocaat en stuurde volgend antwoord.
"Betreffende het betalen van de onderhoudsbijdrage voor de periode juli, augustus en september 2017 wens ik toch enige verduidelijking hoe het komt dat ... nog steeds geen job heeft. Immers de vraag die ik me stel is of er wel voldoende inspanningen werden geleverd. Ik kon ook vernemen dat zij weken op reis gaat in de zomerperiode. Toen ik de website van de VDAB raadpleegde op 26 juli 2017 kon tientallen jobs vinden. Indien gewenst mail ik deze door. En wat betreffende interim-werk?
Concreet graag volgende informatie waarop ik recht heb. Bewijs en datum van inschrijving VDAB. Kopij van sollicitaties."

Graag suggesties om dit verder aan te pakken..

Reclame

Franciscus

#49 , 27 sep 2017 21:43

Ook al eens lezen
https://www.vacature.com/nl-be/carriere ... -wachttijd.

Verteld uw zoon niets meer?

tomhaerens
Topic Starter

#50 , 28 sep 2017 15:26

Zoonlief wil hierover niks kwijt ...

Terug naar “Echtscheiding”