Als reactie op post Xenophon over reactie advocate. Zonder te negatief willen zijn maar er ik had er niet veel aan ...
Art 211... Dochter wenst niet meer bij mij te verblijven en zowel advocate van tegenpartij als de mijne beaamde dat ik daar niks kan aan doen.
Dit stond er bij de synthesebesluiten van de tegenpartij
Wat betreft ....
.. is volledig ten laste van mijn cliënte gelet op haar volcontinu verblijf bij mijn cliënte.
Teruggaan naar een 50/50 verblijfsregeling is hier niet aan de orde en kan ten andere ook niet worden afgedwongen.
Uw cliënt zal de keuze van Elise moeten respecteren.
Er werd niet op gereageerd doo mijn advocate
Uw dochter is toch meerderjarig? Ze kan inderdaad niet gedwongen worden bij u in te trekken en u dient die keuze te respecteren maar de rechter had die weigering wel kunnen meenemen in de appreciatie, lijkt me. Iedereen is vrij te kiezen maar waar staat dat de financiële gevolgen van het onbeperkt uitoefenen van die keuze door u moeten gedragen worden? Wat gaat de advocate zeggen indien uw dochter haar vrijheid blijft uitoefenen en ervoor kiest geen enkele job aan te nemen en daarna ad infinitum bij u blijft aankloppen?
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.