Heb dus de alimentatie betaald van 2 dochters waarmee de verhouding meer dan gebroken was.
Pas vele tijden kreeg ik via via te horen dat ze beiden betaald werkzaam waren dit terwijl ik nog alimentatie betaalde.
Mijn raadsman, en ik overdrijf niet, heeft meer dan 1 jaar briefwisseling gehouden met advocaat van mijn ex waarbij dan natuurlijk de nodige kosten betaald moesten worden, ze zijn ondertussen waarschijnlijk goede pennevrienden geworden.
Resultaat, noppes nieks nada. Nu vraagt de gerespecteerde advocaat een provisie omdat hij deze zaak bij de familierechtbank wil voorleggen...
Heb zopas buiten gekeken en mijn kip die gouden eieren legde is met de noorderzon verdwenen.
Is er een kostloze manier voor mij om te achterhalen vanaf welke datum de kinderen betaald werkzaam waren?
Indien ik raadsman van ex via a.s. deze vraag voorleg, dient hij deze te beantwoorden?
Ik betaalde mijn alimentatie volgens vonnis naar de rekening van die raadsman. Kan ik een attest opvragen hoeveel en wanneer hij telkens de alimentatie doorbetaalde?