Beste, ik zit net in een echtscheiding, nog zeer recent. De relatie duurde bijna 11j, waarvan 1j wettelijk samenwonend en 2j huwelijk zonder contract. Huis staat op naam van echtgenoot, hij had het 7m voor onze ontmoeting gekocht. Er loopt nog een kleine hypotheeklening van rond de 120e/m. Zijn inkomen is een invaliditeitsuitkering van +-1050e/m (Voor het samenwonen/huwelijk +-1300e/m) het mijne bedraagt +-1800e/m. Hij heeft meer dan 1300e/m nodig om enkel vaste kosten te dekken. Het huis was een compleet krot, pas sinds 2j is er een toilet binnenshuis en badkamer pas sinds een maandje. Het gehele huis werd gerenoveerd !!! Nu zou ik enkel recht hebben op een deel van wat binnen het huwelijk is gekocht of aan werken is gebeurd in het huis. Mijn vraag.... is er een mogelijkheid om alsnog aan de hand van inkomens aan te tonen, dat ik wel degelijk de sponsor was en zo goed als alles heb betaald ? Ik heb daarvan niets van papieren, hij heeft alles uit huis gehaald. Kan wel aantonen, dat ik zeker 7j elke maand 250e storte op zijn bankrekening en meermaals meer, bv 400e of 500e.... Hij heeft ook 2 kredietkaarten, die had hij al voordat we elkaar ontmoete, elke maand moest ik om en bij de 800e terugstorten daarop, maar dat ging dan van de gemeenschappelijke rekening af, waar trouwens het zijne en geheel het mijne op gestort werd. Huuuulp, want ik ben teneinde raad, hij heeft me uit huis gesmeten, zou NIETS krijgen van hem !! Gisteren is politie bij hem geweest, hij lacht dat weg... heeft sloten verandert en weigert me de toegang tot de woonst. Wie weet raad en wat moet ik doen?! Ook spaarboek heeft hij leeggehaald en zichtrekening maximum in minus gezet. Ik kan maar niet vatten, dat er geen manier zou bestaan om mijn recht te krijgen