communicatie over kids na scheiding

indesoep
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

communicatie over kids na scheiding

#1 , 17 jan 2019 11:33

Hallo

Ik ben +- een jaar uit elkaar met mijn ex. Samen hebben we twee (jonge) kinderen. We regelden bij vonnis dat de kids een aantal vaste dagen bij mij zijn,en op woensdag naar hun papa gaan en daar dan blijven tot de vrijdag na school. Weekends wisselen we af. Op zondagavond zijn ze altijd bij mij.
Ik zag nu in het vonnis dat er is opgenomen dat deze regeling ook in de vakanties doorloopt, behalve grote vakantie 2018. Dit was niet wat ik wou, ik wilde echt de vakanties verdelen. Nu, dit houdt dus in dat we herfst- krokus regeling laten doorlopen. Papa vroeg om in herfst kampje te regelen, dit deed ik, achteraf (allez tijdens) bleek dat hij ze op woensdagochtend gaan halen is op kamp en ze meenam op reis. ik betaalde dus voor een hele week! én ik nam geen verlof die twee dagen omdat papa geen opvang bleek te hebben de tweede helft van de week. Was dus niet zo tevreden;
nu voor de krokus gekeken voor opvang, ik stelde een kampje voor, hij blijft mijn vragen negeren en antwoord dus niet.
ik stuurde nu een bericht, dat ik hen zal inschrijven en dat hij tijd heeft tot morgenochtend om te antwoorden...
De communicatie verloopt allesbehalve... ik ben het echt beu! Ik ben de hele tijd de dupe, moet alles zelf regelen... hij weigert zelfs naar oudercontacten te gaan als ik er ben en gaat dan achteraf alleen (bv bespreking ass oudste zoontje weigerde hij bij te zijn, en nu merk ik dat hij twee weken later alleen eventjes gaat praten daar... allezzzz)...
Er is ook nog steeds geen kindrekening (moest al sinds juni), omdat hij er vervelend over deed (bankkeuze). ik spaar wel al het geld en betaal de dingen voor hen (zoals kampen, opvang, school...) voor hen met die rekening...
hij blokkeerde me ook van toegang tot hun spaarrekeningen, hun verzekeringsspaarplan (hij werkt in bank/verzekeringen)...
alles aan advocaat doorgeven kost bakkkkken geld en tot nu nog niets niets niets financieel geregeld, ik ben zonder iets moeten vertrekken...

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding