Vonnis verbreken.

Anneke
Topic Starter

Vonnis verbreken.

#1 , 19 jun 2006 13:08

Hallo,

Ik ben sinds maart feitelijk gescheiden en alles is geregistreerd op de gemeente. Het is zo dat wij co-ouderschap hebben over de drie kinderen. (14, 16, 18 jaar)
De kinderen blijven op ??n adres wonen en mijn ex en ik verblijven daar om de week, elk een week.
Er is een studio gehuurd waar diegene kan verblijven die niet bij de kinderen is.
Dit is niet een ideale situatie maar die zou wel blijven duren tot ik een geschikte en betaalbare woning vind voor mij en de kinderen. Dit staat ook zo in het vonnis genoteerd.
Nu hoorde ik van de kinderen dat mijn ex de sloten heeft vervangen van zodra ik het huis verliet om mijn week in de studio door te brengen.

Kan hij mij zomaar buiten sluiten?
en wat kan ik hiertegen doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 19 jun 2006 13:19

Kan hij mij zomaar buiten sluiten?
en wat kan ik hiertegen doen?
NEEN...INDIEN Uw ex, U geen nieuwe sleutel wil bezorgen, wendt U tot de politie en een slotenmaker. Vraag UITDRUKKELIJK om een PV op te stellen!!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”