Ik ben ondertussen 6 jaar gescheiden en heb een vraagje.
Onlangs kreeg ik van men ex haar advocaat een brief dat ik achterstalige doktersrekeningen en andere kosten moet betalen op het einde van de maand op de rekening dat op de brief stond.
Ik weet dat ik 3 keer de index niet aan gepast heb omdat ik toen in de schulden zat en is dat is ondertussen 3 jaar geleden sindien heb ik deze altijd aan gepast.
Ben met mijn scheidingsakteakte naar mijn raadsman geweest en die zegt dat ze de medische kosten niet kan eisen mits het hier gaat over gewone dokters bezoeken en tandverzorging en niet bijzondere.
Het bus abonnement kan ze ook niet eisen omdat ze ook anders naar school kunnne gaan ( school is een 3km van het huis waar ze woont)
En ze zijn 15 en 12 jaar oud.
Het enige waar ze wel zou recht op hebben is van de 3 jaar index dat ik vergeten ben en van de schoolreizen.
En nu eist ze nog eens de verhoging van het onderhoudsgeld.
Mijn raadsman heeft een brief terug gestuurd dat ik niet akkoord ben met haar eisen. weet iemand wat me boven het hoofd hangt? mijn raadsman zegt dat het nogal meevalt. ben onder tussen wel al hertrouwd, heb ook 2 kindjes waar een zwaar autische is word daar ook geen rekening mee gehouden?
Groetjes