Mijn situatie -Hoe zou mijn scheiding gaan?

roderidder
Contacteer: Website

#16 , 17 sep 2009 23:43

Als je hebt nagedacht over de keuze wat is dan de uitkomst hoelang die scheiding gaat duren?

Welkom terug Lex :-)

Het lijkt mij heel aannemelijk dat grijze deskundige met jaren ervaring een punt hebben als deze beweren dat men tegenwoordig veel te snel uit elkaar gaat.

Een groot probleem is dat als je een bom onder je relatie legt en kiest voor een andere levenspartner je kan onderschatten wat gevolgen een vechtscheiding kan teweegbrengen. Hier zijn films genoeg over gemaakt om te weten dat het goed fout kan lopen. Dit kan je echt niet voorkomen door enkele maanden te praten met je nieuwe liefde, zelfs niet als je alles uitpraat met diegene met wie je dit dient uit te praten, dan nog kan die bom plots ontploffen.

RR

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#17 , 18 sep 2009 13:43

Welkom terug Lex :-)
OT:

Heb privé zware maanden achter de rug...echtgenoot die van het ene medische probleem in het andere sukkelde, heeft verschillende medische ingrepen gehad, revalidatie die niet vlotte...een naaste familielid die plots overleden is...enz...2009 wordt een jaar om snel te vergeten...maar dat is het leven zoals het is zeker?

roderidder
Contacteer: Website

#18 , 11 okt 2009 21:23

dat 2010 dan een jaar mag zijn voor je, om lang te onthouden

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”