De laatste dagen zijn wel echt moeilijk geweest voor mij
Mijn excuses daarvoor
De kans dat je wint is niet zo groot als de kans dan dat je naar een bemiddelaar zou gaan
bovendien ben ik geen bemiddelaar !!
dus als je wil winnen ga je akkoorden sluiten bij de bemiddelaar
een tip: tracht hoe dan ook "ja" gesprekken te voeren met de andere ouder (dit doen advocaten haast niet en trekken ten strijde voor het gelijk, om te winnen, maar werkt conflict in de hand), eenmaal echt een conflict dan geraken jullie mogelijks in een soort (machts)positie waar je niet meer uitkunt zonder hulp van derden. De advocaten staan je daarin niet bij, deze gaan niet mee binnen bij de hulpverlening om je bij te staan, noch bij een caw, noch bij een psycholoog en ook niet bij de psychiater
Meer dan je denkt zijn goed willende ouders die het beste voor hun kinderen voorhebben maar harde standpunten innemen gewoon kindermishandelaars >> daar is het kind atijd slachtoffer van
Neem maar van mij aan dat de bemiddelaar in familiale zaken (zeker met basisopleiding komende uit de hulpverlening) weet wat het beste voor het kind (
het beste is vrede tussen de ouders) is
Voor een lijst van bemiddelaars in familiale zaken die in je buurt wonen zou ik zeggen kijk eens wat je moet invullen bij interventiegebied en beroep (deze vlakken zijn geel gekleurd) op de website
www.f4j.be
en je weet het.... heb je juridische vragen? dan worden ze hier beantwoord in het belang van al onze kinderen
veel succes en laat je maar horen wat voor een pracht van een moeder je bent !! als het je lukt om te
winnen 8)
RR