Omgangsregeling agressieve vader

Mamabeer33
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Omgangsregeling agressieve vader

#1 , 12 mar 2019 21:23

Hallo,

Ik ben mama van 2 jarige dochter en lig al sinds de zwangerschap serieus in de clinch met de vader. Er is tot op heden nog geen co tact geweest maar hij heeft nu een regeling gevraagd. Een weekend om de 2 weken. Toen we op de rechtbank waren zat het parket er ook en deze vertelde over zijn verleden, zijn strafblad, slagen en verwondingen van vroeger maar ook iets van recent. Ik wist hier niks van of toch niet het hrle plaatje. Hij heeft verschillende keren op zijn vriendin geslagen en deze is opgenomen geweest op spoed en politie bijgehaald. 3x zelfs.
Ik weet dat hij ze sowieso geen weelend gaat krijgen, ik vermoed het caw maar ik heb zo n bang dat hij ook iets aan mojn dochter zou doen als zij alleen is bij hem. Hoe wordt er met zoiets omgegaan, als de vader agressief is..geven ze hem een kans en hopen ze dat hij zich gedraagt of nemen ze geen risico's en zal mijn dochter heel lang onder begeleiding staan als hij haar wil zien.
Bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 mar 2019 21:26

Hangt van de beslissing van de rechtbank af.
Het is en blijft de vader - vermoedelijk omgangsrecht onder toezicht.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”