ik zit met het volgende , mijn zoontje van 4.5j wil niet mee met zijn vader.Tot nu toe had de vader een bezoekrecht om de 14dgn van zat tot zon. Nu heeft de rechtbank een definitive uitspraak gedaan dat hij het kindje moet ophalen van school de vrijdag om de 14dgn tot zon en de helft van de vakanties.Ongelooflijk dit desondanks dat ik bewezen heb aan de rechtbank dat hij drugsgebruikt en dat het kindje al sinds een jaar nu niet mee wil met zijn vader.Doch hebben ze de uitbreiding van het bezoekrecht toegestaan?!
Als ik aan m'n zoontje vraag waarom hij niet mee wil , antwoord hij omdat hij hem niet gaarg heeft en het niet fijn vind om mee te gaan,hij vertelt ook dat dat m'n ex stoute dingen vertelt over ons ( ik en m'n man)meer krijg ik er ook niet uit.Het is ons wel duidelijk dat het bij m'n ex er enkel en alleen om ging om dit process te winnen ,wat hij dan ook zeer uitgebreid is gaan vieren . En het dus duidelijk niet is om een betere band met zijn zoon te verkrijgen. M'n ex is geen goede vader , hij doet geen enkele moeite om een band met z'n zoon op te bouwen, hij is de vader en het kind moet maar van hem houden omdat het zo is . Fin , Ik ben bang dat hij het kind zal dwingen op den duur om mee te gaan . Wat voor mijn zoontje zeker niet positief zal zijn , het is een extreem vrolijk kind en hem dwingen gaat dit allemaal verknoeien.Daarbij als hij al niet mee wil voor 1 nacht wat gaat hij dan doen voor de vakantie periodes ? Pff ik ben teneinde raad ! Ik vind het vreselijk dat mijn zoontje dit allemaal moet meemaken . Maar wat kan ik nu hieraan doen ? Kan hij het kind echt dwingen met force mee te gaan ? En mag ik er dan ook tussen komen als ik zie en hoor dat het kind schreeuwt en krijst ?Hij moet het kind aan school gaan afhalen nu , mag ik in de buurt zijn ingeval het niet gaat ? Ik ben ook bang dat hij de school niet meer gaat aanzien als een vertrouwelijke omgeving , mag ik dan weigeren dat hij hem dan nog afhaalt van school ?
alle reacties zijn echter welkom
groetjes
nan