1)In het vonnis van het vredegerecht is er opgenomen dat mijn echtgenote veroordeeld is tot het volledig verder afbetalen van de hypothecaire schuld,en dit zolang de maatregelen opgelegd door de rechtbank van toepassing zijn.In het vonnis staat ook dat zij voorlopig mag blijven wonen in het aangekochte huis tot nader order.Indien zij nu verhuist naar een ander adres(wiziging domicil),is zij dan nog steeds verplicht om de betalingen verder te zetten ook al woont ze niet meer op het adres?Kan ik hierdoor mede aansprakelijk worden om mee te moeten betalen(50/50)?Hoelang moet zij aan deze verplichting voldoen(vonnis is geldig voor twee jaar?).Stel dat ik niet akkoord ga met de verkoopprijs van het huis indien het openbaar verkocht zou worden,is deze maatregel dan ook nog van toepassing?Kan zij zomaar stoppen met betalen?
2)Heb ik(eigenaar) dan terug onbeperkt toegang tot de woning als haar domicilieadres daar niet meer staat?
3)Moet men het vredegerecht in kennis stellen als blijkt dat je domicielieadres niet meer klopt met wat er in het vonnis vermeldt staat?
Alvast bedankt voor de medewerking