Hoe groot is mijn kans voor verblijfs-co ouderschap (50/50)?

woestijnvos
Topic Starter

Hoe groot is mijn kans voor verblijfs-co ouderschap (50/50)?

#1 , 26 okt 2010 13:48

Hallo allemaal,

Toen ik destijds gescheiden ben (via EOT), kon ik om een aantal praktische redenen geen verblijfs co-ouderschap hebben.intussen laat mijn huidige situatie dit wel toe, en zijn de problemen van destijds van de baan.Ik woon in dezelfde gemeente als mijn ex.Mijn kind is nu twee weekends bij me, maar dit kan ik niet langer aan, dit is te weinig.Ik zou daarom héél graag een procedure starten om week/week te verkrijgen, heeft iemand hier ervaring mee en hoe groot zijn mijn kansen om deze regeling te kunnen verkrijgen?Welke stappen onderneem ik best?Praten met mijn ex heeft geen zin, zij wou dat toen niet en wil dit nog steeds niet!
Enkel de kassa spijzen is belangrijk!
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt voor de medewerking.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
DolceVita

#2 , 26 okt 2010 13:53

Als een van de 2 partijen er om vraagt voor een bi-locatie regeling dan moet in principe de rechter hier voorrang aan geven.
Dus ik denk dat je veel kans maakt!
Ze zal al hele goede redenen moeten hebben om je dit te weigeren.
Natuurlijk hangt dit af van rechter tot rechter maar ik denk dat je zeker (even gul zijn) 80% kans maakt.
Succes!

Bijtje

#3 , 26 okt 2010 15:07

Je zegt zelf dat er geen tegenindicaties meer zijn, dus vermoedelijk zal je idd een tweeverblijfsregeling krijgen als je dat vraagt. Veel succes

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”