alimentatiegeld en zwart werk

baspat
Topic Starter

alimentatiegeld en zwart werk

#1 , 15 dec 2010 13:58

hallo
ik ben echtscheiding begonnen en moet momenteel alimentatie betalen, ik weet trouwens dat mijn vrouw een relatie heeft en dat ze zwart werk uitvoert. hoe kan ik dat wettelijk bewijzen en indien bewijs hoe kan ik het gebruiken
hartelijk dank voor de info

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RM

#2 , 15 dec 2010 22:23

Wat ik zou doen is naar de vrederechter gaan.Je situatie uitleggen en deurwaarder vragen om ze te betrappen voor het zwartwerk.

eylis

#3 , 16 dec 2010 08:58

dat je vrouw een relatie heeft verandert niets aan de alimentatie.
Dat je vrouw extra inkomen heeft waardoor je dus zou kunnen aanvragen dat de alimetnatie aangepast wordt moet je kunnen bewijzen.
Zwart werk valt moeilijk te beijzen omdat de werkgever die het haar toelaat er natuurlijk ook alles aan doet om niet betrapt te worden.
bekijk met je advocaat of je bewijzen kan vinden van dat zwart werk. Dan kan je aanpassing van de alimentatie aanvragen.

Reclame

lucgescheiden

#4 , 21 dec 2010 19:17

arbeidsinspectie op af sturen?
Handige documenten voor Personenrecht

baspat
Topic Starter

#5 , 30 jun 2012 17:54

heb geschreven naar de inspectie, geen enkel reactie , zelf geen enkel controle,
heb zelf de documenten van een detective bijgevoegd , fotos en rapport van dagen van aanwezigheid , en geen enkele reactie
een diep gevoel van oneerlijkheid

Terug naar “Echtscheiding”