Op 28/03 krijgt mijn man via betekening van een deurwaarder het vonnis binnen ivm omgangsrecht en alimentatie. Hij moet vanaf maart 300€ alimentatie betalen voor zijn beide kinderen beginnend vanaf 06/03/12. Hij krijgt er bovenop nog eens met terugwerkende kracht 1200€ bovenop, zogezegd met terugwerkende kracht. Dat de dochter tot aan het nieuw vonnis nog aan de papa was toegewezen en hij de schoolfakturen heeft betaald terwijl moeder het kindergeld in haar zakken heeft gestoken tot daar aan toe. Papa betaald op 06/04/12 alimentatie voor de maand maart en april. Op 6 mei betaalt hij 300€ voor deze maand. Die 1200€ zou hij liever in stukken betalen omdat dit een groot bedrag is en wij ook kosten hebben.
Vandaag krijgt hij een deurwaardersexploot binnen voor loonbeslag voor de 1200€ + de maanden maart, april en mei !!!!! Dit kan toch niet ??? Alles is doorgestuurd naar de raadsman maar ik kan hem niet bereiken per telefoon. Kan mijn man verzet aantekenen ?? En hoeveel loonbeslag kunnen ze dan aftrekken ?? Ik werk als onthaalouder en heb geen vast inkomen, wij hebben ook kosten...