Dat wil zeggen dat ze dus ik weet niet hoeveel mannen mag verslijten, maar de eerste waar ze mee heeft samengewoond er mag blijven voor opdraaien... sjiek....
Er staat enkel in 'verleent voorbehoud aan verweerster voor het vorderen van een onderhoudsbijdrage na echtscheiding lastens eiser'. Niets van voorwaarden enz.... Vonnis dateert van 24.09.2009.
Ja, het is ook niet echt slim om geen voorwaarden hiervoor te laten opnemen hé, ze heeft het slim gespeeld en als je er dan mee akkoord gaat... klein detail: ze was wel officieel getrouwd met uw partner, dat is niet hetzelfde als puur op hetzelfde adres wonen natuurlijk.
Maar daar het na 94 is is er idd volgende geldig:
"1. Alimentatie voor de ex-partner
De maximum periode voor het betalen van alimentatie aan de gescheiden partner zal maximaal even lang als de periode die beiden samen bij elkaar zijn geweest. Net zolang dus als de tijd waarin zij gehuwd waren en/of vrijwillig officieel samenwoonden."
Maar of ze nu samenwoont of niet veranderd niets aan deze zaak denk ik.
Aan de andere kant heeft ze het nog niet gevraagd en is uw partner in feite ook nalatig geweest van het niet te betalen, oppassen dus.
Je moet dit toch wel eens uitzoeken eventueel samen met een advocaat want ik weet niet of ze bv. de achterstallige onderhoudsgelden dan ook kan gaan opeisen.