Ik heb mijn ex verlaten nadat ik erachter kwam dat hij speed gebruikte in combinatie met slaappillen en drank met agressie tot gevolg.
We hebben ondertussen een voorlopig vonnis wat hem toestaat onze dochter 8h per week te zijn verspreid over twee dagen onder toezicht van de paternale grootouders.
(dit vonnis is zo opgesteld omdat mijn ex beloofde zijn leven te beteren en mijn vertrouwen in hem als vader te herstellen).
Helaas blijft mijn ex contact houden met zijn verslaafde vrienden (waaronder zelfs dealers) en vertelde hij me zo'n 3 weken geleden doodleuk dat hij alleen met onze dochter is weggeweest en daar ook een van die vrienden getroffen heeft.
Mijn ex vindt namelijk dat ik hem niet kan verbieden zijn dochter te zien zonder toezicht van zijn ouders omdat hij haar zo al weinig ziet. Mijn advocaat heeft hem hier al over aangeschreven maar de enige reactie wat ik krijg is: "ik vind dat dit op niet slaat, heb me hierover bevraagd en het is ook helemaal niet waar" "en "dat ik het helemaal verkeerd begrijp".
Ik begin er haast zelf aan te twijfelen. Dus hoe zien jullie dit?