Tegenpartij onvindbaar.

roosmuisje
Topic Starter

Tegenpartij onvindbaar.

#1 , 31 jul 2012 00:50

Hallo, wie kan mij meer info geven van waar ik terechtkan? Ik zal mijn situatie kort schatsen.

In 2004 zijn wij in Blankenberge gaan wonen. Enkele weken later is er in het pand naast ons een nachtcafé opengegaan. Met alle lawaai gevolgen vandoen. Uitbater was niet voor rede vatbaar, dus bij teveel lawaai (kindjes wakker) politie bellen en maar klacht indienen...
In 2008 is dit voor de rechtbank van Brugge gekomen en de tegenpartij zou schadevergoeding moeten betalen. De vergoeding werd vastgesteld op 650€.
In okt 2008 is het vonnis betekend door de gerechtsdeurwaarder aan de tegenpartij met bevel tot betalen. Deze zou afbetalen in maandelijkse schijven van 100€.
Feb 2009, de eerste betaling is eindelijk bij de gerechtsdeurwaarder toegekomen.
Okt 2009, tegenpartij betaald sporadisch (om de paar maanden), maar de tot dan toe binnengekomen betalingen zijn nog niet voldoende om de gerechtskosten te dekken.
Mei 2010, tegenpartij betaald minder sporadisch en de bedragen worden ook kleiner.
Juni 2011, tegenpartij betaald niets meer, hij zou verhuisd zijn (volgens de gerechtsdeurwaarder)
Juli 2012, wij gaan enkele dagen naar de kust (Blankenberge) en wie zien we daar werken!!! Ja, de tegenpartij.

Voor deze zaak heb ik toen een advocaat genomen, met wie ik regelmatig maild (wonen nu iets te ver weg) Maar ik zou graag deze zaak weer aan het rollen krijgen, het is tenslotte een vergoeding waar ik volgens de rechtbank recht op had...

Iemand die mij kan verder helpen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 31 jul 2012 21:17

Advocaat, deurwaarder, en zelfs u, kan, op vertoon van het vonnis, bij elk gemeentebestuur het adres opvragen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”