feitelijk samenwonend beeindigen woonst/kinderen

bellekeponne
Topic Starter

feitelijk samenwonend beeindigen woonst/kinderen

#1 , 13 aug 2012 12:00

omwille van problemen denk ik dat het best is mijn huidige relatie te stoppen, maar hierbij komen heel wat dingen kijken oa de regeling omtrent de kinderen en dan is er het huis welke we samen kochten. Wat zijn hierin de mogelijkheden? Is er een mogelijkheid dat ik de woning verder alleen afbetaal, zoja wat houdt dat in voor het deel dat wij reeds gezamelijk betaalden? En wat als ik kan aantonen hoeveel ik hiervan reeds betaalde en welk deel enkel door mijn partner werd betaald? Mijn vriend wil het allemaal snel concreet weten, maar ik moet mijn hoofd nog zetten op wat er gebeurde en dat we dit waarschijnlijk beter stoppen. ons kindjes zijn ook erg klein 2.5jaar en 10maand en daarbij heb ik ook vragen over de mogelijkheden, want mijn man is mindervalide en heeft ons dochtertje met manier van spreken nog nooit een flesje gegeven of een pamper verschoond. Hoe moeten we dit zien?
Bedankt voor alle informatie!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding