onderhoudsakte

kadee
Topic Starter

onderhoudsakte

#1 , 03 sep 2012 18:23

ben nu al een drietal jaar gescheiden en betaal alimentatie , door de laatste tijd al een paar keer technisch werkloos te zijn heb ik me gesyndiceerd om geen hele dag in brussel te verspillen met het papierwerk .waar zou ik een kopie van m'n onderhoudsakte kunnen bekomen ,het was enkel vermeld in m'n scheidingsakte en is volgens hun niet geldig .ken geen personen die hier iets van afweten en aan m'n advokaat vragen kodt weeral wat €kes.
als iemand hier me kan helpen alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 03 sep 2012 20:09

wat bedoel je met een onderhoudsakte? Enwie zijn de "hen" die je scheidingsakte niet geldig vinden?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 sep 2012 20:23

IS er een vonnis of een authentieke akte van de notaris?

Reclame

kadee
Topic Starter

#4 , 28 sep 2012 18:55

dit krijg ik van het acv

geacht lid,
bij nazicht van uw werkloosheidsdossier stellen wij vast dat het nog onvolledig is,
op 02/07/2012 kwam u langs (3 uur in de wachtzaal) voor uw dossier tijdelijke werkloosheid op te maken.wij vroegen u toen ons een kopie te bezorgen van de akte waarbij vermeld dat u onderhoudsgeld moet betalen.op 12/07/2012 bezorgde u ons de scheidingsaktie

waar zou ik die kunnen bekomen ,notaris of advocaat ,zal dus weer geld kosten. en ga zeker weer geen uren in de wachtzaal zitten

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 sep 2012 19:42

Welk soort echtscheiding? Onderlinge toestemming? Duurzame ontwrichting?

Terug naar “Echtscheiding”