Scheiding na de wettelijke samenwoonst en de kosten

michdraft
Topic Starter

Scheiding na de wettelijke samenwoonst en de kosten

#1 , 17 okt 2012 12:17

Wij gaan na 3 jaar wettelijke samenwoonst uit elkaar. wij hebben een kind van 13 maand oud.
Ik ben werkzaam en verdien netto 1812 Euro per maand. Mijn vriendin is ook werkzaam en verdient netto 1200 Euro. Ze heeft haar eigen huis en ik niet.
Wij hebben geen enkele gemeenschappelijke goederen. wij kunnen geen compromis maken dus willen wij naar de rechtbank gaan.
1- Na de scheiding bij wie onze kind mogen blijven wonen?
2- Als het kind bij mama blijft dan wat is de schuld van papa per maand en vis versa?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 18 okt 2012 11:19

Wat is uw exacte vraag?

Wanneer het kind bij wie zal verblijven? En hoeveel de alimentatie zal bedragen?

Die tweede vraag zal in ieder geval afhangen van het antwoord op de eerste vraag. En dan nog kan niemand hier zéggen, hoeveel dat zal zijn. Dat zal ook afhangen van wat er allemaal bekostigd wmoet worden van die alimentatie. Dat is dus een vraag die onmogelijk te beantwoorden is.

Wanneer verblijft het kind bij wie? Jullie komen niet overeen. Wat wil mama? Wat wil papa?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”