#1 , 29 okt 2012 13:14
Effe kort de situatie schetsen. Vonnis uitvoerbaar verklaard maar ik vind in dat vonnis niets terug van brengen en halen van mijn zoontje. Papa van mijn zoontje woont in Maastricht. Kwam om de 2 weken hem hier halen en terug brengen in Gentbrugge. Papa heeft 3 weken geleden een beroerte gehad,is gehuwd en heeft een vrouw die ook met auto kan rijden én ze hebben een auto. Nu stappen ze naar advocaat om op te eisen dat ik vanaf nu volledig in sta voor het vervoer van en naar Maastricht,om de 2 weken. Met als argument dat het gevaarlijk is voor de papa om zo lang in de auto te zitten. En dat zijn vrouw,als zij mijn zoontje komt halen,mijn ex niet kan alleen laten...Ik heb geen auto en ben met de trein heen en terug (met wachttijden in) 7 uren onderweg. Doe dit 2x (brengen de vrijdag en halen de zondag) dan kom ik aan 14 uren op 1 weekend...Kunnen ze dit opeisen,dat ik volledig in sta voor het vervoer? Dit zou me trouwens 60 euro per maand kosten!(7.60 euro per rit). Ze hebben ondertussen mijn zoon al opgemaakt tegen mij én hem gezegd dat ik de enige ben die ervoor kan zorgen dat hij zijn papa kan blijven zien....