landmeter-schatter houdt verkoop huis al 7 maanden tegen

moonlady
Topic Starter

landmeter-schatter houdt verkoop huis al 7 maanden tegen

#1 , 30 okt 2012 14:40

om een lang verhaal kort te houden.mijn ex-man heeft herhaalde malen zijn stiefdochter (mijn dochter) verkracht. Echtscheiding volgt. In de rechtbank LIEGT mijn ex, dat ik 3 inwonende kinderen heb, waarvan 2 beroepsactief en dat ik dus drie inkomens heb en hij slechts 1. Dus spreekt de rechter vonnis uit, dat ik de huypothecaire lening ALLEEN dien af te betalen; terwijl de lening op mij en ex staan, voor ieder de helft. ik heb slechts 1550€ per maand inkomen en dien dus de hypothecaire lening alleen af te betalen 905€ per maand, met nog inwonende kinderen ten laste. Als ik tegen advocaat zei, dat hij gelogen had in rechtbank, kreeg ik gewoon als antwoord, dat het dossier reeds was afgesloten, en ik het alleen verder dien af te lossen.In januari 2010 liet ik ex door politie buitenzetten en heb dus sindsdien de hypothecaire aflossing alleen aan mijn been.Alsof dit nog niet erg genoeg is....... op 12/4/2012 komt schatter langs om gans de woning te schatten omdat ik kandidaat ben om de woning zelf in te kopen om te verhuren.De huurder betaald dan de afleg van de woning.deze woning staat nu al leeg van 10/7/2012 omdat ik nu bij mijn nieuwe partner woon.Tot nu toe heb ik nog steeds NIETS OF NIETS gehoord van de schatter. nog steeds geen schattingsverslag; dus ook geen voorstel van te betalen overnameprijs voor de woning. ik kan dus niets of niets doen.de woning staad LEEG (nu met de winter voor de deur) en ik dien nog steeds 905€ per maand alleen af te betalen tot er een huurder of een koper is voor de woning.wat kan ik doen.heb al dikwijls naar notaris gebeld. De bediende zegt steeds dat de notaris mij zal terugbellen; doch krijg nooit een telefoon terug. Mijn advocaat belt en schrijft heel vaak naar schatter en notaris.... zonder gevolg alleen maar extra advocaat-rekening voor mij. graag HEEL HEEL SPOEDIG HULP GEVRAAGD AUB!!!!!!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 30 okt 2012 14:58

het dringendste is toch al eerst gebeurd, mag ik hopen?
Namelijk: met uw dochter naar de politie en de wetsdochter om de verkrachtingen te laten vaststellen en een strafrechterlijke procedure opgestart?

moonlady
Topic Starter

#3 , 30 okt 2012 15:14

Eylis, ik heb onmiddellijk klacht ingediend bij de politie als ik hem door politie heb laten buitenzetten in januari 2010, onmiddellijk nadat ik zeker wist dat hij mijn dochter meermaals verkracht had; van haar 15 jaar. De rechtbank bevestigd in haar vonnis twee maal (omdat hij na het eerste vonnis in beroep gegaan was) dat hij wel degelijk mijn dochter van haar vijftiende meermaals verkracht heeft. Doch; in dat apeland hier maken ze zich hier niet al te druk om verkrachters van minderjarige kinderen hoor. In de media heel veel bla bla bla maar in werkelijkheid worden er maar zeer weinig verkrachters EFFECTIEF in de gevangenis gezet hoor. Die verkrachters laten ze gewoon vrij rond lopen. Een gevangenisstraf van 3 jaar met uitstel van 5 jaar en wat probatie-voorbaarden en een schadevergoeding voor mijn dochter van 1500 euro en voor mij van 750 euro en meneer is er vanaf. dan gebruiken ze nog als argument in de rechtbank dat mijn dochter geen professionele hulp heeft gekregen omdat ik financiëel problemen heb doordat ik de woning alleen dien af te leggen. Doch ik ben naar het caw gaan hulp vragen. Doch omdat mijn ex: de verkrachter naar caw Mechelen ging en zij daar mee samenwerken konden ze niet meer onpartijdig zijn en mocht het slachtoffer geen hulp krijgen en de dader wel. als je met de rechtbank te maken krijgt hé hier in België kan je een boek schrijven van wat je dan allemaal meemaakt. je houdt het niet voor mogelijk!!!!! en dan moet je weten dat mijn ex délégé van de vakbond is om de rechten van zijn mede-collega's te verdedigen terwijl hij nu zelf voor vijf jaar zijn burgerrechten kwijt is!!!!!!!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”