#1 , 30 okt 2012 14:40
om een lang verhaal kort te houden.mijn ex-man heeft herhaalde malen zijn stiefdochter (mijn dochter) verkracht. Echtscheiding volgt. In de rechtbank LIEGT mijn ex, dat ik 3 inwonende kinderen heb, waarvan 2 beroepsactief en dat ik dus drie inkomens heb en hij slechts 1. Dus spreekt de rechter vonnis uit, dat ik de huypothecaire lening ALLEEN dien af te betalen; terwijl de lening op mij en ex staan, voor ieder de helft. ik heb slechts 1550€ per maand inkomen en dien dus de hypothecaire lening alleen af te betalen 905€ per maand, met nog inwonende kinderen ten laste. Als ik tegen advocaat zei, dat hij gelogen had in rechtbank, kreeg ik gewoon als antwoord, dat het dossier reeds was afgesloten, en ik het alleen verder dien af te lossen.In januari 2010 liet ik ex door politie buitenzetten en heb dus sindsdien de hypothecaire aflossing alleen aan mijn been.Alsof dit nog niet erg genoeg is....... op 12/4/2012 komt schatter langs om gans de woning te schatten omdat ik kandidaat ben om de woning zelf in te kopen om te verhuren.De huurder betaald dan de afleg van de woning.deze woning staat nu al leeg van 10/7/2012 omdat ik nu bij mijn nieuwe partner woon.Tot nu toe heb ik nog steeds NIETS OF NIETS gehoord van de schatter. nog steeds geen schattingsverslag; dus ook geen voorstel van te betalen overnameprijs voor de woning. ik kan dus niets of niets doen.de woning staad LEEG (nu met de winter voor de deur) en ik dien nog steeds 905€ per maand alleen af te betalen tot er een huurder of een koper is voor de woning.wat kan ik doen.heb al dikwijls naar notaris gebeld. De bediende zegt steeds dat de notaris mij zal terugbellen; doch krijg nooit een telefoon terug. Mijn advocaat belt en schrijft heel vaak naar schatter en notaris.... zonder gevolg alleen maar extra advocaat-rekening voor mij. graag HEEL HEEL SPOEDIG HULP GEVRAAGD AUB!!!!!!!!