Hallo eylis,
dat zal zeker zo zijn, het is echter van mijn kant uit een gevoel wat ik bij de man heb. Als je na 30 minuten gesprek meteen een recept voor anti-depressieva krijgt dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Een depressie is geen chemische onbalans. voor meer lering en vermaak:
http://www.earth-matters.nl/5/2173/gezo ... ewijs.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Kijk, lees en oordeel zelf.
Nu is dit voor iedereen anders en sommigen mensen hebben er wel baat bij. Maar mijn gevoel zegt: niet doen en dan heb ik me daar aan te conformeren. In dit geval gevoel boven verstand.
In deze relatie heeft het mij ertoe gebracht dusdanig aan mezelf te gaan twijfelen. Wat deed ik allemaal fout? bij alles wat ik deed kreeg ik kritiek te verduren en het was nooit goed. Dat kan een mens behoorlijk onzeker maken.
Ik heb gesprekken gehad met een psycholoog maar ze had niet het gevoel dat ze me verder kon helpen.
Gek genoeg is de wetenschap die ik nu heb voor mijzelf een geruststelling waardoor een hele hoop op zijn plaatst valt. Wederom gaat het hier om gevoel.
Nogmaals: het is NIET mijn bedoeling om kwaad te spreken of om haar af te vallen. Daarvoor geef ik teveel om haar.