Re: Kan eigen huis niet meer in

lovly_1
Topic Starter

Re: Kan eigen huis niet meer in

#1 , 06 jan 2013 20:54

Ik zit in dezelfde situatie, wel mijn eigendom. en ik heb wel een vonnis van de vrederechter dat ik mijn eigen woning niet meer in mag.
Op zich kan de rechter, die in principe alleen een administratieve juridische entiteit is, dit helemaal niet doen want het is ook UW eigendom, ingeschreven of niet.

Het is van de zotte dat een vrouw op basis van een LEUGEN iemand zijn eigendom niet meer binnen zou kunnen laten.
Wat moet je dan doen als je vrouw je niet meer binnenlaat?

Vergeet het allerbelangrijkste niet:

U BENT EEN MENS, U HEBT EEN PERSOON (Natuurlijk Persoon), dat zijn TWEE heel verschillende zaken!
Laatst gewijzigd door lovly_1 op 07 jan 2013 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#2 , 08 jan 2013 15:45

Naar recht dient men alles wat men beweerd; te bewijzen.
Omzendbrief of niet, u hebt recht op een gelijke rechtzekerheid.
Indien deze wordt geschaad door rechtbanken, dan dient dit te worden gecompenseerd.

M.a.w. het is daarin niet meer dan logisch dat u een vergoeding wordt toegekend voor genotsderving wanneer
mag blijken dat tegenpartij niets kan staven.

Wanneer u beiden kinderen hebt, dan wordt het geheel nog minder fraai;
het openbaar ministerie en tegenpartij gaat dan in tegen de rechten van de mens, waarmede
u evenzeer recht hebt op een normaal familieleven.
Dan hebben we het niet eens over de aanleiding tot P.A.S. en de aanslag die wordt gepleegd op uw ouderschap.
Handige documenten voor Personenrecht

lovly_1
Topic Starter

#3 , 09 jan 2013 22:55

@lucgescheiden,
ik neem aan dat u met pas bedoeld de oudervervreemding?
http://www.f4j.be/ouderverstoting/infopas.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

deze heb ik in mijn verweer ingebracht.
zie hiervoor ook:
http://users.telenet.be/SBO/SBO/het_pas_syndroom.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”