Weet niet goed hoe ik aan men verhaal moet beginnen...maar ben de wanhoop echt nabij!
Was wettelijk samenwonend met een juist gekocht huisje, op een dag ziet mijn ex-partner mij niet meer zitten, ze zet al ons geld over naar de rekening van haar dochter en stopt het wettelijk samenwonen.
Ze was al enkele maanden bezig met naar de bank en notaris te lopen om mij te kunnen uitkopen, ik heb dat uitkopen niet aanvaard omdat het over belachelijk weinig geld ging en toen is het allemaal van kwaad naar erger gegaan.
Ik heb mij een advocaat genomen omdat ik naar het vredegerecht moest en mijn ex van alles had gedaan dat niet echt correct is, maar blijkbaar toch allemaal mag in dit landje.
Mijn advocaat heeft me al veel geld gekost of beter gezegd mijn familie zonder enig resultaat.
Het volgende dat nu enkele weken uit de bus is gekomen is dat er een notaris is aangesteld voor de vereffening en verdeling en deze 500euro provisie vraagt.
Ik kan dit niet betalen en mijn advocaat kan ik ook niet meer betalen...wat kan ik nu nog doen ???
Binnen 3 maanden loopt het vonnis van het vredegerecht af, dat alles binnen het jaar moest geregeld zijn...wat gebeurt er als er nog niks is gebeurt ???
Ik weet echt niet meer waar te beginnen...
Bedankt om dit te lezen,
vriendelijke groeten,
bosuiltje